Jau vasario mėnesį 6a klasės mokiniams prasidėjo integruotos veiklos, skirtos Kovo 11-osios paminėjimui,  tema „Kovo 11-osios atspindžiai Lietuvos etninių regionų žemėlapyje”.

Net keturiose technologijų  pamokose buvo studijuojamas Lietuvos žemėlapis – kokie etniniai regionai yra Lietuvoje, su kuo jie ribojasi, kokios yra etninių regionų sostinės, kas kaimynai. Mokiniai, pasiskirstę tam tikromis grupėmis, savarankiškai ieškojo kuo pasirinktas regionas ypatingas, kaip žmonės gyveno prieš šimtmetį, ką valgė, kaip kalbėjo ir rengėsi, kas yra išlikę iki šių dienų ir kokia svarbi yra laisvė tautai. Surinkę reikiamą informaciją, kiekviena grupė pristatė savus regionus klasės draugams.

Dailės pamokų metu mokiniai piešė Lietuvos regionų tautinius rūbus – reikėjo atspindėti tam tikro regiono rūbų ypatumus.

Istorija „vakar“ ir šiandien buvo pasakojama vaikų pasiruoštuose pristatymuose – atsispindėjo 1918 m. ir 1990 m. Mokiniai lygino laikmečius, ieškodami panašumų ir skirtumų, atkreipė dėmesį, kad kovo 11 aktą pasirašė ir moterys signatarės, kurių 1918 m nebuvo… Kalbėta apie signatarus, kurie prisidėjo prie Lietuvos nepriklausomybės atkūrimo. Kadangi Nepriklausomybės aktą pasirašė 124 signatarai, o visus paminėti nebuvo galimybės, tai buvo pasirinkti tik 13 , kurie atstovavo visus Lietuvos regionus. Juos pristatyti mokiniai ruošėsi ieškodami medžiagos įvairiuose šaltiniuose. O kaip buvome nuoširdžiai sujaudinti ir maloniai nustebinti, kai mokiniai vedė pamoką šventiškai pasipuošę ir puikiai nusiteikę.

Geografijos užduotyje mokiniams reikėjo pažymėti visų paminėtų LR signatarų atstovaujamas vietoves Lietuvos etninių regionų žemėlapyje.

Pamokos metu jie ne tik sužinojo naujų dalykų, bet ir įtvirtino turimas žinias, atlikdami testo užduotis ir rungtyniaudami komandomis. Refleksijos rezultatai džiugino visus – pamoka pavyko!

Mokytojos D.Jarušaitienė, I.Suchodimcovienė, G.Sudarienė, J.Zarembienė

https://www.facebook.com/daina.jarusaitiene/videos/1891878680970189/?notif_id=1615128902618447&notif_t=video_processed&ref=notif