Kovo 9 d. „Saulėtekio” progimnazijoje vyko atvira integruota istorijos ir etninės kultūros pamoka „Lietuvos nepriklausomybės įtaka etninės kultūros paveldui“, skirta Lietuvos nepriklausomybės 30-čiui paminėti. Pamokos tikslas buvo  patraukliai ir žaismingai paminėti vieną svarbiausių mūsų valstybės istorinių datų. Penktokai (5a kl.), šeštokai (6d kl.) ir folkloro kolektyvo „Šarkutis“ vaikai (1-5 kl.) išradingai prisiminė valstybės susikūrimo aplinkybes, apibūdino istorines asmenybes, prisidėjusias prie šio reiškinio.

Danielė, Matas ir Domantas priminė, kokiomis sąlygomis ir kaip buvo atkurta Lietuvos nepriklausomybė.

Istorijos mokytoja G. Sudarienė papasakojo, kaip buvo ginama nepriklausomybė, kaip buvo siekiama jos įtvirtinimo, sustiprinimo ir tarptautinio pripažinimo. Pamokoje buvo skatinama pamąstyti ir padiskutuoti, ką reiškia laisvė ir demokratija, suprasti, kad laisvė nėra duotybė – už ją reikia kovoti ir aukotis, ja reikia rūpintis, ją puoselėti ir dėl jos stengtis kiekvieną dieną.

Antroje pamokos dalyje mokiniai kartu su mokytoja D. Jarušaitiene kalbėjo apie etninės kultūros išsaugojimo reikšmę. Juk tik nepriklausomoje šalyje galime kalbėti, dainuoti tarmiškai, šokti savo krašto šokius…

„Šarkučio“ vaikai ne tik dainavo žemaitiškai, bet ir kitus išmokė dainos priedainio, kad galėtų padainuoti visi kartu, šoko ir mokė vyresnius mokinius lietuvių liaudies šokių.

Visos pamokos veiklos vyko kartu, nes bendrystėj ir yra stiprybė.

Istorijos mokytoja G. Sudarienė

Neformalaus ugdymo etninės kultūros mokytoja D. Jarušaitienė

Kovo 11-osios paminėjimasKovo 9 d. „Saulėtekio” progimnazijoje vyko atvira integruota istorijos ir etninės kultūros pamoka „Lietuvos nepriklausomybės įtaka etninės kultūros paveldui“, skirta Lietuvos nepriklausomybės 30-čiui paminėti. Pamokos tikslas buvo patraukliai ir žaismingai paminėti vieną svarbiausių mūsų valstybės istorinių datų. Penktokai (5a kl.), šeštokai (6d kl.) ir folkloro kolektyvo „Šarkutis“ vaikai (1-5 kl.) išradingai prisiminė valstybės susikūrimo aplinkybes, apibūdino istorines asmenybes, prisidėjusias prie šio reiškinio. Danielė, Matas ir Domantas priminė, kokiomis sąlygomis ir kaip buvo atkurta Lietuvos nepriklausomybė. Istorijos mokytoja G. Sudarienė papasakojo, kaip buvo ginama nepriklausomybė, kaip buvo siekiama jos įtvirtinimo, sustiprinimo ir tarptautinio pripažinimo. Pamokoje buvo skatinama pamąstyti ir padiskutuoti, ką reiškia laisvė ir demokratija, suprasti, kad laisvė nėra duotybė – už ją reikia kovoti ir aukotis, ja reikia rūpintis, ją puoselėti ir dėl jos stengtis kiekvieną dieną.Antroje pamokos dalyje mokiniai kartu su mokytoja D. Jarušaitiene kalbėjo apie etninės kultūros išsaugojimo reikšmę. Juk tik nepriklausomoje šalyje galime kalbėti, dainuoti tarmiškai, šokti savo krašto šokius…„Šarkučio“ vaikai ne tik dainavo žemaitiškai, bet ir kitus išmokė dainos priedainio, kad galėtų padainuoti visi kartu, šoko ir mokė vyresnius mokinius lietuvių liaudies šokių.Visos pamokos veiklos vyko kartu, nes bendrystėj ir yra stiprybė. Istorijos mokytoja G. SudarienėNeformalaus ugdymo etninės kultūros mokytoja D. Jarušaitienė

Posted by Naujosios Akmenės „Saulėtekio“ progimnazija on 2020 m. kovo 10 d., antradienis
 

Leave a Reply

El. pašto adresas nebus skelbiamas.